Większości z nas kojarzy się firma Ralph Lauren z najważniejszą kreacją tego domu mody: z koszulką polo dla eleganckich i równocześnie sportowo ubierających się panów. Obowiązkowo na koszulce przystępnej w wielu kolorach i odcieniach widnieje rozpoznawalny znak firmowy gracza polo galopującego na koniu i przymierzającego się do uderzenia. Właśnie na tych koszulkach pojawił się ten haftowany symbol po raz pierwszy, żeby dziś stać się wszędobylskim i pojawiać się w sposób tak samo oczywisty na wszystkich innych produktach producenta Lauren, w tym naturalnie także na flakonach perfum. Ralph Lauren, wł. Lifshitz, urodzony w 1939 roku Amerykanin nim zaczął wytwarzać koszulki polo, które go rozsławiły, inicjujeł już jako dziecko od sprzedawania krawatów. Później, w 1967 roku, udało mu się dokonać szczęśliwej inwestycji i wylansować pierwszą własną linię tej części garderoby. Na początku lat siedemdziesiątych zajmował się już profesjonalnie projektowaniem ciuchów równocześnie dla mężczyzn, jak i pań. Swój sukces zawdzięczał on wrodzonemu talentowi i subtelnemu wyczuciu – nigdy nie było mu informacje studiować ten fach. Dziś wśród nad wyraz bogatego asortymentu adresowanego na dodatek do dzieci i młodzieży znajdują się oczywiście pachnidła żeńskie i męskie. Kobiece pachnidła „Romance" na bazie aromatów drzew, finezyjnej róży, kwiatów lilii wodnej i gałki muszkatołowej w prostym, klasycznym flakonie należą do ostatnich kreacji. Natomiast seria „Safari" w wersji kobiecej i męskiej to egzotyczna linia o pociągających latem i tropikiem aromatach. Podobnie warto wspomnieć o serii „Polo" nawiązującej do firmowego logo i szarych, lecz jakże znamiennych początków firmy. Tu kolejne warianty rozróżnione zostały przymiotnikami barw: „Black", „Blue" i „Red". Wersjami specjalnymi są „Polo Blue Sport", „Polo Sport Man", a także „Polo Explorer". Programatyczny charakter ma linia „Big Pony Collection" też skoncentrowana wokół gry polo. Seria ta jest ponumerowana od 1 do 3, przy czym poszczególne rodzaje zapachowe są różne pod względem charakteru trafnie do zróżnicowanych męskich typów. Dodatkowo rodzaje 1 i 3 doczekały się wersji dla kobiet. Wraz z „Big Pony Collection" udało się wylansować towar, który w umiejętny sposób łączy w sobie wszystkie najważniejsze dla tej marki parametry. Do tego wizerunku nie tylko pasuje gracz polo widniejący w zwiększeniu na flakonach, ale też niezwykle trafiony design flakonów o zróżnicowanych atrakcyjnych, czystych i żywych kolorach. Sylwetka gracza polo odznacza się na flakonach kontrastującymi kolorami. To idealne połączenie brytyjskiej elegancji i sportowego stylu, obydwu tak wyjątkowo charakterystycznych dla gry polo. Więcej