AppGameKit Studio to w pełni poręczny pakiet narzędzi do tworzenia gier. W AppGameKit Studio na nowo zaprojektowano interfejs użytkownika do tworzenia gier z przestrzenią roboczą rodzaju "wszystko w jednym". Możesz dzisiaj prędko przeciągać i upuszczać zasoby, aby wizualizować swoje sceny, kodować za pomocą AppGameKit Script,przeglądać multimedia aplikacji, uruchamiać sesje debugowania na żywo, uzyskiwać dostęp do pomocy online i niemało więcej. AppGameKit Studio pozwala, przy pomocy kilku prostych kliknięć, szybko publikować swoje gry na Steam, iOS, Android i w wielu innych miejscach! Pokaż swoje aplikacje i gry milionom potencjalnych graczy i spraw, aby Twoja stała się kolejnym wielkim hitem.IDEZaprojektowany i zbudowany od podstaw, aby w pełni obsługiwać język skryptowy AppGameKit - edytuj niemało projektów równocześnie i ustaw układ, który pasuje do Twojego przepływu pracy.EdycjaPotężne narzędzia do edycji pomagają w szybkim i sprawnym kodowaniu - takie jak pomoc w automatycznym kompletowaniu poleceń lub funkcjonalny tryb piaskownicy, w którym można prędko wypróbować testy kodu.kompilacjaDzięki szybkiemu środowisku programistycznemu i testowemu możesz raz zakodować swoje aplikacje, a następnie skompilować je niemal natychmiast w celu przetestowania na komputerze lub przesłania przez Wi-Fi na urządzenia przenośne.PomocPomoc jest za każdym razem pod ręką dzięki nowemu zintegrowanemu oknu pomocy. Zintegrowane wyszukiwanie sprawia, że znalezienie potrzebnej porady spośród setek udokumentowanych poleceń to pestka. Możesz choćby przeciągać i upuszczać polecenia z pomocy bezpośrednio do przestrzeni kodu źródłowego!DebuggerŁatwe znajdowanie i naprawianie błędów dzięki nowym funkcjom debugowania na żywo i rozbudowanej obsłudze listy obserwowanych.przeglądarka zasobówWizualizuj i zarządzaj zasobami multimedialnymi za pomocą okna oglądarki zasobów - oglądaj multimedia, takie jak obrazy, modele 3D i pliki tekstowe, a także słuchaj plików dźwiękowych i muzycznych.ShaderyGłębsza integracja shaderów z edycją i testowaniem shaderów w edytorze - shadery OpenGL i Vulkan są w pełni obsługiwane.VulkanNowy silnik graficzny renderujący Vulkan zapewni aplikacjom pokaźniejszą szybkość działania, modernizację i przyszłościowe rozwiązania.WieloplatformowośćTwórz aplikacje na urządzeniach PC, Mac albo Linux, a następnie eksportuj je w celu uruchomienia na platformach PC, Mac, Linux, iOS i Android.Edytor scenDzięki zintegrowanemu edytorowi scen, przeciąganie i upuszczanie zasobów 2D w celu tworzenia i wizualizacji scen w aplikacji jest dziecinnie proste. Usuwa to konieczność zgadywania podczas kodowania i natychmiast ukazuje prawdziwą reprezentację tego, jak aplikacja będzie wyglądać w wielu rozdzielczościach urządzeń.