Leadwerks Game Engine to najprostszy sposób na tworzenie gier 3D i doświadczeń VR. Dowiedz się wszelkiego, czego Ci trzeba, dzięki kompleksowym samouczkom. Twórz gry za pomocą najistotniej instynktownego systemu tworzenia gier na świecie. Sprzedawaj swoje gry na licencji royalty-free albo udostępniaj je światu za darmo.Naucz się tworzyć własne gry bez tantiemZapewniają niemało dokumentacji i samouczków wideo, które przeprowadzą Cię przez kolejne etapy tworzenia własnych gier 3D. Leadwerks to nadzwyczajna ścieżka do przejścia od totalnego nooba do profesjonalnego twórcy gier. A kiedy opublikujesz swoją komercyjną grę, nie musisz płacić żadnych tantiem.Nowa globalna iluminacja i efekty wolumetryczneLeadwerks Game Engine 4.1 wprowadza sondy środowiskowe do globalnego oświetlenia i odbić, wraz z wolumetrycznymi efektami świetlnymi, a wszystko to w nieskomplikowanym do kontrolowania i intuicyjnym interfejsie. Dzięki temu tworzenie gier z niesamowitą grafiką jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.System malowania roślinnościLeadwerks Game Engine 4 wprowadza jedyny w swoim typu system roślinności do obsługi ogromnych ilości liści. Zamiast przechowywać każdą instancję w pamięci, nowy system wykorzystuje algorytm dystrybucji do dynamicznego obliczania wszelkich optymalnych instancji w każdej klatce dla renderowania i fizyki. Pozwala to na tworzenie ogromnych, gęsto upakowanych scen przy znikomym narzucie. Rezultaty są niesamowicie szybkie, produktywne i nieskomplikowane w użyciu.innowacyjna grafikaLeadwerks sprawia, że grafika AAA jest osiągalna dzięki sprzętowej teselacji, shaderom geometrii i odroczonemu rendererowi z maksymalnie 32-krotnym MSAA. Renderer na nowo definiuje czas rzeczywisty z jakością obrazu bardziej przypominającą renderowanie cg niżeli gry czasu rzeczywistego z przeszłości. Wykorzystanie OpenGL 4.0 zapewnia grafikę równoważną DirectX 11, z wieloplatformową obsługą rozmaitych systemów operacyjnych, w celu przyszłej rozbudowy.wbudowane narzędzia do projektowania stopniTwórz stopnie gry od podstaw bezpośrednio w edytorze, korzystając z konstruktywnej geometrii brył. Narzędzia te usprawniają szkicowanie projektów i wprowadzanie pomysłów w życie. Każdy może kreować własne światy gier w Leadwerks, bez konieczności bycia ekspertem w tej dziedzinie.Zintegrowany edytor skryptów LuaJęzyk Lua został zintegrowany z Leadwerks, ponieważ sprawdził się w setkach komercyjnych gier, takich jak Crysis, World of Warcraft i Garry's Mod. Lua płynnie wiąże się z natywnym kodem, umożliwiając szybkie prototypowanie i natychmiastową kontrolę. Wbudowany debugger pozwala wstrzymać grę, przejść poprzez kod i sprawdzić każdą zmienną w programie w czasie rzeczywistym. Lua jest wspaniały dla początkujących, a zintegrowany kompilator Just-In-Time (JIT) zagwarantuje prędkie działanie gier w miarę ich rozwoju. (Należy pamiętać, że obsługa programowania C++ wymaga DLC kanon Edition).Wizualny schemat blokowy dla zaawansowanej mechaniki gryUnikalny wizualny graf przepływu zezwala na projektantom konfigurowanie mechaniki gry, budowanie interakcji i projektowanie zaawansowanych sekwencji skryptowych bez dotykania linii kodu. System flowgraph płynnie integruje się ze skryptem Lua, umożliwiając programistom skryptów ujawnianie własnych funkcji i dodawanie nowych możliwości do rozgrywki.Licencja Royalty-FreeTworzone poprzez Ciebie gry należą do Ciebie. Możesz w nie grać, sprzedawać je, rozdawać i robić z nimi, co tylko zechcesz. Nigdy nie zostaniesz obciążony tantiemami za jakąkolwiek grę wykonaną w Leadwerks. A ponieważ opierają się one wyłącznie na bezpłatnych bibliotekach oprogramowania pośredniczącego typu open source, nigdy nie musisz martwić się o zakup drogich licencji od stron trzecich.