MyRPG to komplet wielu edytorów, które pomogą ci stworzyć swój świat 3D (MMO)RPG. Edytory te są podzielone na 4 kategorie: Edytory 3D, Edytory GUI, Edytory reguł i Edytory uniwersów. My RPG to narzędzie, które jest w stanie tworzyć uniwersa gier i fabuły, w które można grać solo lub multi za pośrednictwem sieci lokalnej lub serwerów online.Edytor świataEdytor świata umożliwia zaprojektowanie środowiska 3D, w którym będzie toczyć się przygoda. Możesz prosto umieszczać obiekty 3D, takie jak stworzenia, chmury, jeziora, ale także opady, światła, dźwięki lub cząsteczki itp... Z zaimplementowanej biblioteki lub z własnej biblioteki. Można je dowolnie przesuwać, obracać i skalować w ogólnym układzie świata.Malarz terenuMalarz terenu zezwala na malowanie tworzyw na terenie. Każdy materiał można przypasować za pomocą tekstury rozproszonej, szczegółowej i normalnej. MyRPG gromadzi setki gotowych do wykorzystania tekstur.Edytor za pomocą edytora materiałów można zmienić dowolny materiał użytkowany poprzez obiekt 3D. Materiał to komplet tekstur zezwalający na tworzenie niesamowitych efektów, takich jak specularity, glowing lub transparency. Materiały mogą być dodatkowo animowane i wytwarzać określone dźwięki przy uderzeniach i krokach. Każdy obiekt w MyRPG posiada własne konfigurowalne materiały.Edytor naklejekUmieść więcej szczegółów na obiektach i terenach za pomocą edytora kalkomanii. Naklejki to krystaliczne tekstury przeznaczone do dodawania określonych i specyficznych szczegółów do scen.Edytor cząsteczekTwórz efekty cząsteczkowe za pomocą edytora cząsteczek. Efekty cząsteczkowe obejmują spory zakres efektów, od eksplozji po trwałe cząsteczki i cząsteczki środowiskowe. Cząsteczki te można zastosować do poprawy efektów wizualnych sceny, a także do tworzenia niestandardowych zaklęć i efektów umiejętności. Rozszerzalna biblioteka efektów jest przystępna w MyRPG.Edytor rzekZa pomocą edytora rzek można wstawiać obiekty "przepływu", takie jak rzeki, kaskady, strumienie lawy i inne. Pozwala na on określenie prędkości przepływu, tekstury, oporu i falowania. W połączeniu z edytorem cząsteczek, River Editor jest potrzebnym narzędziem, by dodać więcej życia do scen w grze.Edytor drógEdytor dróg pozwala na malowanie dróg na terenie. Jest to potrzebny edytor do nadawania drogom szczegółów, takich jak ślady kół. Drogi są systematycznie dostosowywane,doskonale pasowały do terenu.Mesh Road EditorPodobnie jak Road Editor, Mesh Road Editor pozwala na malowanie dróg. Ale drogi siatkowe nie są systematycznie umieszczane na terenie (w przeciwieństwie do edytora dróg), co nieskomplikowane projektowanie mostów lub innych pływających / latających ścieżek.Edytor lasówEdytor lasu to inteligentny edytor służący do tworzenia lasów i bogatych środowisk. Umożliwia definiowanie pędzli składających się z kilku siatek do wyboru, takich jak drzewa, głazy, kwiaty lub krzewy. Przy pomocy jednego przeciągnięcia myszą można pomalować dużo różnych środowisk, takich jak las, skalista pustynia, bagna itp.Edytor obszarówEdytor obszaru służy do definiowania strefy gry. Gdy gracz opuści strefę, można ustawić działanie, takie jak wyzwalanie niektórych wiadomości, utrata HP lub dowolna inna funkcja.Narzędzie szkicowaniaJeśli Ci potrzeba nowych obiektów, ale nie chcesz albo nie możesz zastosować zewnętrznego edytora (takiego jak Blender, Max lub Maya), narzędzie Sketch jest tutaj dla Ciebie. Pozwala na ono tworzenie nowych, prostych obiektów 3D. Edytor ten pozwala na również wybór tekstur dla nowo utworzonego obiektu.Edytor kształtówEdytor kształtów łatwe importowanie modeli 3D z zewnętrznych narzędzi. Możesz importować modele collada (pliki.dae), zmieniać ich domyślne materiały, edytować istniejące animacje i kreować nowe animacje z istniejących. Można nawet dodawać wyzwalacze do siatek, takie jak odgłosy kroków. Jest to niezbędne narzędzie do przekształcenia zewnętrznego animowanego modelu w dobry model w grze.