EndNote 21, najlepszy na świecie menedżer odniesień, pomaga zaoszczędzić czas, zachować porządek, współpracować z kolegami i ostatecznie publikować. Dzięki temu możesz skupić się na tym, co najważniejsze: swoich pomysłach. Chroń swoją pracę dzięki funkcji przywracania danychWeź głęboki oddech. Jeśli zdarzy się coś nie do pomyślenia, EndNote 21 może odzyskać Twoją bibliotekę z chmury i przywrócić Cię tam, gdzie powinieneś. W EndNote 21 możesz przywrócić swoją bibliotekę i strukturę biblioteki dzięki nowej funkcji przywracania danych, zapewniając, iż Twoje badania nie zostaną utracone. Dzięki funkcji przywracania pojedynczych odniesień można również porównywać i przywracać poprzednie wersje poszczególnych odniesień. Zachowaj porządek dzięki tagomTagi to konfigurowalne etykiety, które pozwalają organizować referencje w dowolny sposób. Możesz dodawać tagi do odniesień i dopasowywać ich odcień i nazwę. Do jednego odniesienia można dodać mnóstwo tagów, a każdy, komu udostępniasz swoją bibliotekę, może wyświetlić tag, dzięki temu tagi są świetnym sposobem na szybkie i instynktowne organizowanie odniesień. Cytowanie podczas pisania w Dokumentach GoogleNajlepsze w swej klasie narzędzie Cite While You Write (CWYW) usprawnia wstawianie odniesień EndNote do Microsoft Word lub Apple Pages. CWYW automatycznie generuje cytaty w tekście i listy referencyjne i łatwo zmienia format cytatów w tekście i list referencyjnych. Wkrótce CWYW będzie też przystępny dla klientów EndNote 21 w Dokumentach Google za pośrednictwem Google Workspace Marketplace, upraszczając pisanie następnej pracy i współpracę nad dokumentami ze współpracownikami. Poznaj nowy, wytworny interfejs EndNote WebDzięki EndNote możesz uzyskać dostęp do swych badań w dowolnym miejscu i czasie z chmury. Płynnie poruszaj się między aplikacjami online, stacjonarnymi i na iPada. Przywitaj się z zupełnie nowym EndNote Web, przystępnym tylko dla klientów EndNote 21 poprzez trzy lata od daty aktywacji. Bezpieczna synchronizacja całej biblioteki, w tym plików PDF, notatek i adnotacji na wszystkich urządzeniach.Najważniejsze funkcje:- Wstawianie cytatów w tekście z biblioteki przy pomocy funkcji Cytuj podczas pisania w programie Microsoft Word.- automatyczne tworzenie bibliografii przy użyciu biblioteki ponad 7 000 stylów wyjściowych albo własnego stylu niestandardowego.- Upewnij się, że Twoja bibliografia jest skrupulatna dzięki odświeżonym stylom czasopism i odniesień.- Przeszukiwanie setek zasobów online w poszukiwaniu odnośników i plików PDF.- Dostęp do pełnotekstowych artykułów naukowych za pomocą jednego kliknięcia.- przystępne czytanie, oglądanie, dodawanie adnotacji i przeszukiwanie plików PDF w bibliotece.- Tworzenie reguł w celu automatycznego organizowania odniesień w trakcie pisania.- Zachowaj skrupulatność informacji dzięki automatycznej aktualizacji odnośników i linków.