Moho Pro (dawniej Anime Studio Pro) to perfekcyjne rozwiązanie dla profesjonalistów poszukujących bardziej wydajnej alternatywy dla klasycznej animacji. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, bibliotece treści wizualnych i mocnym funkcjom, takim jak system olinowania kości, inteligentne kości, uchwyty Beziera, animacja klatka po klatce, konwersja bitmapy na wektor, zintegrowana synchronizacja ruchu warg, profesjonalna oś czasu, fizyka, śledzenie ruchu, edytowalne wykresy ruchu, 64-bitowa architektura i dużo innych, Moho Pro gwarantuje nowoczesne narzędzia do animacji, które przyspieszają przepływ pracy i łączą najnowocześniejsze funkcje z mocną technologią, stwarzając najszczególniej niepowtarzalny program do animacji dla artystów cyfrowych. Moho oferuje najpotężniejszy system rigowania 2D na rynku i łączy go z klasycznymi narzędziami do animacji, pozwalając na łatwiejsze i szybsze uzyskanie mistrzowskich rezultatów.Rigowanie kościRewolucyjny system rigowania kości sprawia, że animacja jest szybka i stanowi produktywną alternatywę dla żmudnej animacji klatka po klatce. Możesz łatwo dodać szkielet do dowolnego obrazu za pomocą prostego wskazywania i klikania, a następnie ożywić go i uporządkować swój projekt przy pomocy sekwencera i osi czasu w Moho.Uchwyty BezieraNowe uchwyty Beziera pokaźniejszą kontrolę nad projektem dzięki konfigurowalnym wektorowym uchwytom Beziera. Twórz specyficzne zagięcia linii z mniejszą liczbą punktów! Narzędzia odręczne generują mniej punktów i lepsze linie.Smart WarpDzięki nowej funkcji Smart Warp możesz kreować niestandardowe siatki, które mogą zginać, kształtować, skręcać i animować zasoby. Działa równocześnie dla obrazów, jak i wektorów.Animowanie wielu warstw równocześnieW Moho 12 można zrobić więcej, edytując niemało warstw na osi czasu. Koniec z przeskakiwaniem między powłokami w celu wykonania złożonych zadań.Realistyczne rozmycie ruchuMoho Pro 12 ma realistyczne rozmycie ruchu. Kontroluj liczba klatek i mieszaj. Zastosuj do dowolnego ruchomego zasobu, by uzyskać natychmiastowe rezultaty.Pin BonesDzięki Pin Bones można dodawać jednopunktowe kości, aby zmieniać, przesuwać i przekształcać zasoby w nowy, zabawny sposób. Połącz z klasycznymi kośćmi, aby uzyskać bardziej złożone animacje. Działa jednocześnie z wektorami, jak i obrazami.Import/eksport plików wektorowychImportuj lub eksportuj pliki wektorowe bez kompromisów! Dzięki lepszej obsłudze SVG w Moho 12, wszystkie punkty, linie i barwy zostaną przeniesione. Stwarza to możliwości dla prawdziwych przepływów pracy z wieloma programami.Edytowalne wykresy ruchuEdytowalne wykresy ruchu gwarantują maksymalną kontrolę nad animacjami. Krzywe ruchu można edytować bezpośrednio przy pomocy uchwytów Beziera, zamiast polegać na automatycznym wsuwaniu i wysuwaniu.