Brak danych
prawidłowo skrojony żakiet powinien znaleźć się w szafie każdej kobiety. Będzie uzupełnieniem dla klasycznych, biurowych kreacji - ze spódnicą czy spodniami, może także podkreślić look na wyjście...
By zaoferować Ci konkurencyjną cenę został sprawdzony koszyk setek sklepów i hurtowni internetowych. Efektem końcowym zrealizowanych zestawień jest wytypowanie 1 propozycji. Najlepszą z nich jest propozycja sklepu fokus.pl, gdzie możesz zamówić Żakiet FZA898 AMARANTOWY ŚREDNI (5906972829623) w bardzo dobrej cenie 139,00. Podaną cenę należy prawdopodobnie skorygować o koszty doręczenia.
korzystnie skrojony żakiet powinien znaleźć się w szafie każdej kobiety. Będzie uzupełnieniem dla klasycznych, biurowych kreacji - ze spódnicą czy spodniami, może także podkreślić look na wyjście po pracy, w jeansach i t-shircie. Rękaw ¾ ładnie akcentuje ręce, a linia tuż nad talią jest asygnowana dla wszystkich tych typów figury, gdzie talia nie jest mocno zarysowana. Wazony i jabłka zyskają dzięki takiemu krojowi lekkości i nabiorą żeńskich kształtów, a jego uniwersalna forma sprawdzi się dla córki, mamy czy babci, znajdując się w postępowych stylizacjach, jak i w tych bardziej konwencjonalnych. Wąskie, spadziste ramiona nabiorą tutaj atrakcyjnych proporcji, dzięki użyciu poduszeczek, a cała figura zyska na lekkości i subtelności. Wypustki, które poprowadzono na klapach żakietu, dodają mu jednostkowego charakteru, są bardzo stylowe i gustowne.
towar POLSKI
nabywając polskie firmy wspierasz rozwój rodaków.
Polska rośnie w siłę.
Jeśli tylko miałeś sposobność korzystać z proponowanego produktu Żakiet FZA898 AMARANTOWY ŚREDNI (5906972829623) podziel się z innymi opinią i oceną. Wskaż innym czy relacja cena / jakość jest zadowalająca, jakie są Twoje wrażenia z użytkowania oraz czy nie żałujesz zakupu.
Przy wyborze sklepu, gdzie dokonasz zakupu Żakiet FZA898 AMARANTOWY ŚREDNI (5906972829623) weź pod uwagę opinię danej firmy, oraz dodaj koszt wysyłki i dostawy. Jakiekolwiek szczegółowe zapytania dotyczące specyfikacji produktu powinny być adresowane wprost do producenta - (#FOKUS lub sklepu.